2016年12月31日 星期六

Dark souls save my soul ?!_ 黑暗靈魂破關心得

   


一開始的想法,給自己的挑戰,玩一款公認難度高的遊戲,這樣以後應該就沒啥遊戲難得了我吧?於是就開始璇姐之前努力推坑的遊戲。黑暗靈魂。
果不其然,一開始就被雜魚亂砍致死,心想,剛剛只是小試身手,你卻這麼不客氣,我再讀檔,同樣也是被亂砍到死,襪*,不得了阿,這不是那種讓你不停攻擊就可以過關的紓壓遊戲阿,需要耐心和觀察力,去分析我面前的敵人,抓出攻擊空檔,從中補刀!!這根本就是充滿惡意與心機陷阱的黑暗遊戲,怪不得叫黑暗靈魂,我看我玩完都黑暗了!?同時也激出"我一定解決這款遊戲的鬥志"。

     For thing begins, I give me a challenge that play a Hard-core game authorized by players. It should have no difficult  to me to every game. So my colleague land me a game she extremely recommended, Dark soul !

As expected, Hacking by enemy  in the began, I just play a little, but it killed me hard. Reload again, Oh my, It's not a game that you can easily attack enemy to relieved your pressure. With  patient and observation,  analyzed enemy and backstabed them ! The level design full of  unfriendly and guileful trap, but it also have a lot fun. Drive me keep forward until i died. Ha Ha Ha.


就這樣從老婆懷孕到大澔出生,直到現在,我終於破關了.....而且還是抱著睡覺的大澔破關。感覺有點不真實,多了位新成員加入,以後他也會參與各種遊戲破關嗎?

I play this game from my wife pregnant to my baby born, until now. Finally, I beaten the game when my baby sleep on me. It's not reality  a little, I have a new member in my life now. Would he joint me to beat all kind of games ? We'll see! .


沒有留言:

張貼留言