2013年9月1日 星期日

AE Text-Numbers 數字倒數 特效


    Sometimes, my friend requests me  to make a animation for his work . As usual,i made some storyboard for him, and watched some tutorials for customer's demands. But suddenly, the customer of my friend was be replace by another one.that's SO sad.....

    By the way, I found this cool effect Text -> Numbers. It's so cool. 




有時候,我的朋友請我去為他的工作動畫。像往常一樣,我為他做了一些故事分鏡,看了一些客戶需求的教程。但突然我的朋友的客戶由另一個替換.這麼傷心.....
順便說一下,我發現這個涼爽的效果文本 - >數字。這太酷了。






沒有留言:

張貼留言