2013年9月15日 星期日

Don't forget the decision at the begin. 莫忘初衷

I still remember i want to be a comic artist as i were a child like paint. But now, I am a game environment artist. So what happen ? When i fresh man in university, i majored 3D animation and learned a lot of softwares. I found 3d animation was so cool . i should make an animation by myself. YES, I change my mind to be an animation artist. Five years past ,Learning too much software make me far from the simply happy of painting . Today i need to do something is bring back my comic soul !!

我還記得,我想成為漫畫家,因為我是一個喜歡畫畫的孩子。但現在,我是一個遊戲環境藝術家。所以發生什麼事?當我大學新鮮人,我的專業3D動畫和學到了很多的軟件。我發現3D動畫真是太酷了。我應該作自己的動畫。是的,我改變我的想法是一個動畫藝術家。過去五年,學習太多的軟件,使我遠離簡單快樂的繪畫。今天,我需要做的事情是帶回我的漫畫的靈魂!

study 01


沒有留言:

張貼留言